FANDOM

Ad B
11

Ben, Robotun Hedefi

en Tennyson
Tam Ad Benjamin Kirby Tennyson
Durum Canlı
Meslek

Öğrenci

Kahraman

Futbolcu (Eski)

Tesisatçı

Yetenekleri Omnitrix Sayesinde Birçok Yaratığa Dönüşmesi. (Bu sayı değişmektedir fakat 10 kahramanlı sıradan Omnitrix ile tanınmıştır en çok)
İlk Görünüm And Then There Ware 10

Görünmediği

Bölümler

-
Üyelikler

Ben'in Takımı (Ben 10)

Ben'in Takımı (Ben 10 Alien Force, Ultimate Alien)

Ben, Ben 10'in baş kahramanıdır.

Ben, Ben 10'de ilk olarak And The There Ware adlı bölümde gözükmüştür. Ben bölümde Omnitrix'e istemesede yapışır ve o günden sonra ayrılmaz ikili olurlar.

Ben ardından Omnitrix sayesinde birçok düşman edinir ve bu düşmanlar günden güne çoğalır. Ben 10'in en büyük düşmanları Vilgax, Diagon, Kevin ve Aggrepor'dur. Fakat Kevin sonradan "Benin Takımı (Ben 10 Alien Force, Ultimate Alien)" takımına katılır ve artık Ben'in dostu olur.

Ben 10, şehri Bellwood'da ünlü olmuştur ilk olarak. İlk galibiyetini Vilgax'ın Basit ve Büyük Robotlarına karşı elde etmiştir.

FİZİKSEL GÖRÜNÜŞEdit

BEN 10 Edit

18

Ben 10 Mania

Ben, Ben 10'de genellikle üzerinde siyah yakalı beyaz T-shirt ile görünmüştür. Altında ise yeşil pantolon bulunur. Ben'in kolunda "And Then There Ware 10" bölümün başı ve birkaç bölüm dışında hep Ben'in kolunda durur.

Ben, yeşil gözlere ve siyah göz bebeklerine sahiptir. Ayrıca orta boyda kahverengi saçlarada sahiptir. Ben ayrıca zayıf bir çocuktur.

BEN 10 ALİEN FORCE & ULTİMATE ALİENEdit

17
Ben 10'in, Ben 10 Alien Force'de üstte yeşil bir ceketi vardır ve ceketin altında siyah T-Shirt vardır. Cekette göğüs hizasında "10" yazmaktadır. Ben'in pantolonu ise mavi renktedir.

Ben 10'in gözleri eskisi gibi pek değişmemiştir. Hala yeşildir. Saç rengide değişmemesine rağmen saç dahada düzleşmiştir Ben 10 Alien Force'de.

KİŞİLİKEdit

BEN 10 MANİAEdit

Ben, ilk başlarda eğlenceli bir kişilikte, hala olgunlaşamamış bir çocuk olarak rol göstermektedir. Gereksiz şakalar yapar. Ben 10 küçüklüğünde ayrıca kuzeni Gwen'den nefret eder ve büyükbabası Max'inde sözünü hiç dinlemezdi.

Ben, serinin bir sonraki sezonlarında daha olgun bir şekilde karşımıza çıkar. Artık Gwen'den nefret etmiyordur. Ayrıca yeni bir dostta kazanmıştır ; Kevin

"Ben 10 Alien Force & Ultimate Alien"da ayrıca Büyükbaba Max nadiren gözükükmesine rağmen Ben artık Büyükbaba Max'in sözlerini dinlemeye başlar. Kısaca Ben, Alien Force ve Ultimate Alien bölümlerinde daha olgunlaşmış bir çocuk olarak karşımıza çıkar.

AİLESİEdit

GWEN TENNYSONEdit

19

Gwen ve Ben Tennyson

Gwen Tennyson, Ben ile birlikte en çok görülen kişidir. Aralarındaki bağ ise kuzenlikdir. Gwen, Ben 10'de sürekli Ben'in yanında bulunmuştur.

İkili çok anlaşamamış olsalarda bazen Gwen, Ben'e, bazen Ben, Gwen'e yardım etmiştir. Hatta bazen birbirlerinin hayatlarını bile kurtarmışlardır.

Bu ikili Alien Force ve Ultimate Alien'da daha iyi anlaşırlar fakat Kevin, Ben'in takımından ayrıldığında ve eski Kevin olduğunda Gwen ve Ben anlaşmazlığa düşmüşlerdir. Hatta Gwen yanına Michael Morningstar'ı alarak Ben'e düşman bile olmuştur bir süre.

SANDRA TENNYSONEdit

20

Sandra Tennyson

Sandra Tennyson, Ben'in annesi olarak rol gösteriyor. İlk olarak Ben 10 Alien Force'de, "Ben 10 Returns" adlı bölümde rol gösteriyor. Bu bölümde Sandra, bulaşık yıkarken Highbreed tarafından saldırıya uğruyor. Ben, Sandra'yı zorunlu olarak kurtarıyor fakat Sandra, Ben'e Omnitrix'i yasaklıyor.

Sandra ardından "Hit'Em Where They Live" adlı bölümde gözüküyor. Burada "Sevenseven" tarafından kaçırılıp Max Tennyson tarafından kurtalılıyor. Daha sonraki bir bölümde ise "Zombozo" tarafından kaçırılıp Gwen tarafından kurtalılıyor. Ayrıca Sandra, "Grounded" adlı bölümdede gözükmüştür.

CARL TENNYSONEdit

21

Carl Tennyson

Carl Tennyson, Ben'in huysuz ve yasakçı babasıdır. O ilk olarak "Grounded" adlı bölümde rol göstermiştir. Eşi Sandra Tennyson, oğlu Ben Tennyson, yeğenleri Gwen ve Sunny'dir. Ayrıca babası Büyükbaba Max, annesi Verdona'dır. Onun dışında kardeşi ve birkaç akrabası daha Ben 10'de gözükmüştür.

Carl, ilk görünüşünü Grounded adlı bölümde bir silahda kullanmış ve bir süreliğine Ben'in takımına katılmıştır.

'Carl tekrar "Hit'Em Where They Live" adlı bölümde gözükmüştür. Burada "Charmcaster, Zombozo ve Vulkanus" tarafından tuzağa düşürülmeye çalışılmıştır. "Charmcaster, Zombozo ve Vulkanus" onu tam kaçıracakken Ben, Kevin ve Gwen, Carl'ı kurtarmıştır fakat Carl'ın bundan haberi olmamıştır.'

Carl, burdan sonra "Ultimate Enemy ; Part 2"de bir Flashback'de gözükmüştür.

MAX TENNYSONEdit

22

Max Tennyson

Max Tennyson, Ben 10 Mania'da eğlenceli, kavga yönü olmayan bir adam olarak rol göstermiştir. Fakat bilgili olduğuda söylenebilir. "Ben'in Takımı (Ben 10 Mania)"nında bir üyesidir. Oda Ben, Gwen ve Kevin ile Ultimate Alien ve Alien Force'de bazı bölümlerde rol göstermiştir fakat "Ben 10 Mania"da sürekli rol gösteriyor Max. Ayrıca Max Tennyson'un 2 oğlu vardır. Biri Carl, biri Frank. Sandra ve Lili Tennyson'da gelinleridir. Max, ayrıca bir Tesisatçıdır.

DİĞERLERİEdit

  • Frank Tennyson ; Ben'in amcasıdır. Normal bir insandır. Herhangi bir gücü yoktur. Lili Tennyson ile evlidir. Gwen'in babasıdır.
  • Lili Tennyson ; Ben'in teyzesidir. Normal bir insandır. Frank Tennyson ile evlidir ve soğuk kanlıdır. Gwen'in annesidir.
  • Verdona Tennyson ; Büyükbaba Max'in karısıdır. Büyücüdür. Üstün büyü güçleri vardır.
  • Gordon Tennyson ; Büyükbaba Max'in kardeşidir. Kardeşinin aksine normal bir insandır.
  • Betty Jean Tennyson ; Büyükbaba Max'in kardeşinin (Gordon Tennyson'un) eşidir. Normal bir insandır.
  • Vera Tennyson ; Büyükbaba Max'in kardeşidir. Normal bir insandır. Kiloludur.
  • Sunny Tennyson ; Annesi ve babası gözükmeyen, Ben'in kötü kuzeni. Gwen'den iyi, Verdona Tennyson'dan kötü bir büyücüdür.Antonio ile takım olup, Ben, Gwen ve Kevin ile savaşmışlardır.
  • Joel Tennyson ; Sludgepuppy ve Tennyson ailesi arasında barış sağlamak için Camille ile evlenmiştir. Düğün olaylı geçsede sonuç olarak nikah kıyılmıştır.
  • Camille Mann-Tennyson ; Joel'in karısıdır. Sludgepuppy'dir. Yani istediği zaman mor ve iğrenç bir yaratığa dönüşebilir.