FANDOM

Bölüm Adı
7
And Then There Were 10
Bölüm No 1
Sezon No 1
Bölümün Baş Rolleri

Ben Tennyson

Vilgax

Görünümler

Ben Tennyson

Gwen Tennyson

Max Tennyson

Vilgax

Ben'in Öğretmeni

Cash Murray

J.T.

Vilgax'ın Adamları

Jamie

Bölümde Ölenler Basit Robot (Vilgax'ın Adamları)

Bu bölüm Ben 10 serisinin ilk bölümüdür. Bölümde konu Ben 10'in saatine kavuşması ve Vilgax ile aralarında geçen olaylar olmuştur.

UZUN ÖZETEdit

1

Ben Sınıfta

Bölümün başında Vilgax gözüküyor. Vilgax'ın uzay gemisi, bir uzay gemisi ile savaşıyor.

Ardından ekrana Ben 10 geliyor ve hocaya kağıttan yapılmış bir uçak fırlatıyor. Ardından bölüm başlıyor.

Ders zili çalıyor ve yaz tatili başlıyor. Ben 10 dışarı çıkacakken hoca onu yakalıyor ve yanına konuşmaya çalışıyor.

Dışarıda J.T. ve Cash, Jamie'yi sıkıştırıyorlar. Ben 10 gelip J.T. ve Cash'a kabadayılık tastlıyor. Jamie'yi bırakmalarını söylüyor. Ardından ekran kararı
2

J.T. ve Cash

yor ve açıldığında Ben ve Jamie donlarından ağaca asılmış kalıyorlar.

Max Tennyson karavan ile tatil için Ben'i almaya geliyor fakat Ben beklemediği bir sürpizle karşılaşıyor. İçerde kuzeni Gwen Tennyson'da bulunuyor ve oda onlarla beraber tatile gelecektir. Ben'de Gwen'de birbirlerinden hoşnut kalmıyorlar.

3

Ben ve Jamie

Ben ve diğerleri karavandan iniyorlar. Max Tennyson, Ben ve Gwen'e

4

solucan yedirmeye çalışsada başaramıyor.

Ardından Vilgax ekrana geliyor ve Omnitrix'i istediğini tekrarlıyor sert bir şekilde.
5

Vilgax

Artık kampda gece olmuştur. Yaz tatilinin ilk gecesi Ben ve Gwen hâla birbirleriyle anlaşamamaktadır. Ben yürüyüşe çıkacağını söyler.

Ben, kendi kendine söylenirken havadan bir cisim kayar. Ben ilk başta yıldız kayması zannetsede bu Omnitrix'dir ve Ben'in tam önüne düşer. Yerde bir çukur açılır ve Ben içine girer. Orada bir yuvarlak bir kap görür. Kap açılır ve Omnitrix ilk defa gözükür. Ben, Omnitrix'i saat zanneder ve elini uzatır. Omnitrix, Ben'in koluna yapışır.
6

Omnitrix'in İlk Görünüşü

Ben, saat koluna yapıştığında ilk başta panikler. Sonra saatle oynamaya başlar ve yanlışlıkla Ateş Topu'na dönüşür. Ben sonradan Ateş Topu'nun ateş özelliği ile oynamaya başlar ama ormanı yakar.

Gwen, Ben'e rastlar. İlk başta korkar. Sonra onun Ben olduğunu anlar. Ardından Max Tennyson'da Ateş Topu'nu görür. Sonradan oda onun Ben olduğunu anlar. Ateşe karşı ateş açarak yangını sönd
7

Ben 10 Omnitrix'le Buluşuyor

ürmeyi başarır Ben, Gwen ve Max Tennyson.

Sonrasında şerif sönmüş yangına bakar.

Vilgax ekrana gelir ve Omnitrix'in gemiden düştüğünü öğrenir.

Ben süre
8

Ateş Topu

kli Ateş Topu olarak kalacağından korkarken birden
10

Yaban Köpepi

insana dönüşür ve rahatlar. Ardından Max bu olayın ka
9

Ateş Topu'nda Başka Bir Kare

ynağını öğrenmek için yangın yerine gider. Bu arada Vilgax'ın adamlarından

biri Omnitrix'in düştüğü çukura bakar ve etrafa 2 tane arayıcı böcek gönderir.

11

Robotun Hedefindeki Ben

Bu sırada Max, olay yerinde bir parça bulur ve bunun iyi olmadığını söyler kendi kendine.

Ben 10 karavanın yanında, Gwen'in yanında Yaban Köpeği'ne dönüşür. Gwen bunu pek beğenmez. Gwen, Ben'e dal ile vurmaya çalışır fakat Benbundan son anda kurtulur. Ben ardından Yaban Köpeği halinde ormana gider. Burada Vilgax'ın adamlarından biri ile Ben'in başı derde girer. Ben son anda Vilgax'ın adamından kurtulur. Birden ağaçtan Vilgax'ın adamının üstüne atlar. Vilgax'ın adamını parçalar. Vilgax'ın adamı patlar ve Ben 10'de eski haline döner.

12

Vilgax'ın Emrindeki Dev Robot

Fakat arkadan Vilgax'ın bir tane daha adamı gelir. Ben'i tam esir alırken arkadan Gwen gelir ve kürekle Ben'i kurtarır.

13

Gwen, Max Tennyson ve Elmas Kafa

Max karavanda Ben'e saati (Omnitrix) kullandığı için kızar. Ben, Max'e saati kullanmayı çözdüğünü söyler.

Max, Ben'e bu güçeri iyilik için kullanabileceğini söyler ki bu sırada telsizden bir yardım isteme mesajı gelir. Adam, robotların saldırısına uğradığını söyler.

Ben, bu robotların kendine saldıran 2 robotdan biri olabileceğini söyler ve onları kurtarması gerektiğini söyler.
14

Şimşek Hız

Ben, Gwen ve Max dışarı çıkarlar. Ben, Elmas Kafa'ya dönüşür.

Robotun yanına giderler fakat bu robot, Ben'in karşılaştığı robotun 50

katına yakın bir devrobottur.

15

J.T. ve Cash, Şimşek Hız (Ben) Tarafından Ağaca Asıldmışken

Bu sırada robot eline bir adam alır. Ben ortaya çıkar ve "Birine saldırmak istiyorsan bana saldır!" der. Robot, Ben'in göğsündeki Omnitrix logosunu görür ve Ben'e saldırır.

Ben dövüşte üst üste başarısızlıklar alır. Fakat sonradan Dev Robot'un lazerini ters teptirerek robotu parçalar.

Tekrar Vilgax ekrana gelir ve tekrar Omnitrix'i istediğini söyler.

Max ve Gwen karavanda belirir. Max, Gwen'e "Ben'i gördün mü?" diye sorar. Gwen, Ben'i kahvaltıdan beri görmediğini söyler. 2'si dışarı çıkar ve birden Ben, "Şimşek Hız" olarak gelir ve Max ile Gwen'e Şimşek Hız'ın marifetleri ile hava atar. Ardından tekrar eski haline döner.

"Tatil başlamadan birkaç işim var." der Ben. Sonra Cash ve J.T. donlarından dala asılmış şekilde bulunur. 2'side başkalarından yardım isterler ve bunu yapan Ben'in ta kendisidir.